zandstuivers

maandag, januari 08, 2007

nog enkele commentaren

Anonymous said...
Jos,ik heb het adres van jullie blog van Elly gekregen en met deze wilde ik is vragen hoe het met jullie gesteld is.Hier loopt het volledig fout want ik was bij jullie met ons ria en gelijk gewoonlijk had Elly pistolets gaan halen , maar ik kreeg het al direkt met jullieje Koen aan de stok want die zat op mijn plaats aan tafel.Zeg Jos moest je nog in Marrakech zijn moet je in een leeg colablikske of zo is een beetje zand scheppen van de weg want daar is waarschijnlijk onze Daniel en Nina met zijne moto over gereden en dat heeft voor mij toch wel iets voor dat bij mijn op de schouw te zetten.(Bedankt) Verder nog veel plezier en een behouden thuiskomst.Delcroix Ludo
zaterdag, 06 januari, 2007

Anonymous said...
Voor de geïntereseerden:Belgisch kampioenschap veldrijden1. Bart Wellens2. Klaas Vanthorhout3. Sven Nys4. Van Santvliet5. Erwin VerveckenVoor iedereen een veilige terugreis en tot binnen enkele dagen.Grtjs May
zondag, 07 januari, 2007

Anonymous said...
Foutje sorryOp plaats 4 was het Sven Vanthourenhout en op plaats 6 P.Van Santvliet
maandag, 08 januari, 2007